close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

למה כדאי לעשות עסקים שעושים טוב ולא רק רווחיים

מערכת שורשיד אייר, תשעט19/05/2019

כסף בא, כסף הולך. לכל עסק יש עליות וירידות מבחינת הרווחים וכמובן שחשוב לנו בסוף החודש להביא אוכל הביתה, אבל לפעמים יוצא לנו לשכוח מעצמנו ומאחרים בדרך

תגיות:
מה זה
עסק שעושה טוב?

יש מגוון רחב של עסקים שעושים טוב. תוכלו למצוא הרבה ארגונים שתומכים באוכלוסיה החלשה, בבעלי חיים וכן הלאה… עסקים אלה פועלים לרוב על ידי עובדים שהם מתנדבים ובראש העסק קיימים המנהלים והעובדים הבכירים שזאת בעצם העבודה שלה. אך לא כל עסק שעושה טוב חייב להתבסס על התנדבות והתעסקות עם אוכלוסיות חלשות.
כל עסק שהוא יכול לבחור את המקום בו הוא יכול לתרום לכאלה שחסר להם, לכאלה שמגיע להם. גם מבחינה עסקית, הדבר נכון לעסק. מבחינה שיווקית העסק מתפרסם יותר וגם העובדים נהנים לתרום לאחרים ויותר מעריכים את מקום עבודתם. עסק שזה עושה טוב, רווחי או לא, הוא עסק שעושה טוב לאחרים אך גם לא פחות חשוב, עושה טוב לבעל העסק ולעובדים בעסק. שבירת השגרה הזאת או פגישה עם האנשים להם עזרתם תגרום לכם לתחושת סיפוק והבנה בחשיבות של התרומה.

האם אפשר לשלב? עסק שעושה טוב וגם רווחי?
כמובן, העסק יכול לפעול במשך כל השנה כמו כל עסק ורק תבחרו לעצמכם יום בו אתם מקדישים את הזמן שלכם לאחרים. יכול להיות שיהיה מדובר ביום בודד במשך כל השנה ויכול להיות שתבחרו דווקא לעשות את היום הזה בתדירות יום גבוהה, הבחירה תלויה בכם. ברגע שהעסק הוא כבר רווחי, כל יום אותו תקדישו למעשים טובים אמנם יכול לפגוע בהכנסה היום אך מצד שני אתה עושה משהו טוב ובנוסף מקבל על זה פרסום בחינם.

רק עמותות הן עסקים שעושים טוב?
הטובה היא לא, גם אם העסק שלכם לא קשור בנתינה לזולת באופן ישיר כמו העמותות, יש עסקים שעושים טוב מבחינה טכנולוגית. עסקים אלה מסייעים לאזרחים, משפרים את התדמית של ישראל, תורמים לאיכות הסביבה ובנוסף עדיין רווחיים. אם אתם אנשים שרוצים לעשות טוב והחשש המרכזי שלכם הוא ההכנסה אז הסירו דאגה מליבכם, יש היום אינספור עסקים שעושים טוב ועדיין רווחיים. לעשות טוב יכול להתבטא בשלל דברים, בחרו את המקצוע שעושה לכם טוב תחילה, כי אם אתם לא עוסקים במשהו שאתם אוהבים, זה לא יתפוס. לאחר מכן, נסו לראות את דרך העסק שלכם אתם יכולים לעשות טוב, בין אם מדובר על לעשות טוב למישהו ספציפי או לעשות טוב מבחינת תדמית, איכות הסביבה ועוד…

חשוב לציין
לא משנה כמה אתם רוצים לעשות טוב, אל תשכחו שעדיין מדובר בעסק ועליכם להרוויח משהו כדי להתקיים. עשייה טובה לא כרוכה בעוני, השילוב צריך להיות מתון, שקול וחשוב להתייעץ עם אנשי מקצוע לפני כל צעד שאתם עושים.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה